Hieronder een paar punten die eruit sprongen.
- Een plein om prettig te verblijven;
- Veel meer groen;
- Mooie aansluiting op het Zijdelmeer;
- Fijn dat het plein niet langer alleen voor parkeren wordt gebruikt;
- Wel zijn er zorgen over de verkeersveiligheid en de aansluiting op omliggende gebieden.
Meer over de uitkomsten en de vervolgstappen leest u in het participatieverslag.